• search hit 77 of 118
Back to Result List

Die Selbstvermarktung des Fußballs in der digitalen Kommunikation unter besonderer Berücksichtigung von Social Media

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Christoph Bertling, Matthias Degen, Jan Lüke
ISBN:978-3-86962-246-0
Parent Title (German):Die Digitalisierung des Sports in den Medien
Publisher:Herbert von Halem
Place of publication:Köln
Editor:Thomas Horky, Hans-Jörg Stiehler, Thomas Schierl
Document Type:Part of a Book
Language:German
Date of Publication (online):2018/10/04
Year of first Publication:2018
Publishing Institution:Westfälische Hochschule Gelsenkirchen Bocholt Recklinghausen
Release Date:2018/10/04
Tag:Club-TV; Content-Marketing; Netzwerk-Medien; Sport-Marketing
GND Keyword:Social Media; World Wide Web 2.0
First Page:313
Last Page:333
Departments / faculties:Fachbereiche / Informatik und Kommunikation
Licence (German):License LogoEs gilt das Urheberrechtsgesetz

$Rev: 13159 $