• search hit 2 of 2
Back to Result List

Die Selbstvermarktung des Fußballs in der digitalen Kommunikation unter besonderer Berücksichtigung von Social Media

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Christoph Bertling, Matthias Degen, Jan Lüke
ISBN:978-3-86962-246-0
Parent Title (German):Die Digitalisierung des Sports in den Medien
Publisher:Herbert von Halem
Place of publication:Köln
Editor:Thomas Horky, Hans-Jörg Stiehler, Thomas Schierl
Document Type:Part of a Book
Language:German
Date of Publication (online):2018/10/04
Year of first Publication:2018
Publishing Institution:Westfälische Hochschule Gelsenkirchen Bocholt Recklinghausen
Release Date:2018/10/04
Tag:Club-TV; Content-Marketing; Netzwerk-Medien; Sport-Marketing
GND Keyword:Social Media; World Wide Web 2.0
First Page:313
Last Page:333
Departments / faculties:Fachbereiche / Informatik und Kommunikation
Licence (German):License LogoEs gilt das Urheberrechtsgesetz

$Rev: 13159 $